top of page

Η υποκριτική στην κάµερα απαιτεί την απόλυτη ειλικρίνεια του ηθοποιού. Το παραµικρό ψέµα γίνεται αντιληπτό από την κάµερα και κατ’ επέκταση από το θεατή. Πέρα από τα τεχνικά µέρη της ερµηνείας του – πού κοιτάει, πώς κοιτάει, πού στέκεται ώστε να φωτίζεται – ο ηθοποιός πρέπει να δοµήσει έναν αληθινό, σε όλες του τις λεπτοµέρειες χαρακτήρα. Η ανάλυση του χαρακτήρα, το βιογραφικό του, τα κίνητρα του, η διαδροµή του στο έργο ( πριν και µετά), αποτελούν ερωτήσεις στις οποίες καλείται να απαντήσει ο ηθοποιός. Όσο πιο ακριβής και λεπτοµερής είναι στις απαντήσεις του, τόσο πιο ακριβής και λεπτοµερής θα είναι στην ερµηνεία του. Αυτή η εµµονή στη λεπτοµέρεια είναι που µπορεί να κάνει µια ερµηνεία σπουδαία. Η κάµερα περιµένει να ″κλέψει″ αυτή τη µικρο λεπτοµέρεια της έκφρασης, που προκύπτει µόνο όταν ο ηθοποιός έχει κατανοήσει πλήρως τα στοιχεία του χαρακτήρα του και έτσι το σώµα του και το πρόσωπο του µπορούν και αντιδρούν οργανικά στις σκέψεις και στα ερεθίσµατα που λαµβάνουν. Οι διαφορές µεταξύ ενός θεατρικού ρόλου µε έναν τηλεοπτικό είναι πολλές καθώς τα δύο µέσα διαφέρουν. Ο τρόπος λοιπόν που πρέπει να προσεγγίσει ένας ηθοποιός έναν ρόλο µέσα από τον φακό, ποικίλλει αλλά έχει µερικές σταθερές οι οποίες πρέπει να αναλυθούν. 

ΑΞΟΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 

•Ανάλυση του ρόλου, δηµιουργία προφίλ του ήρωα. Στο κεφάλαιο αυτό δηµιουργούµε τον ήρωα, τον κατανοούµε και βρίσκουµε την ερµηνευτική γραµµή την οποία κρατάµε στα αποσπασµατικά γυρίσµατα. 

•Κατανόηση των διαδικασιών ενός γυρίσµατος. 

•Η διαδικασία απο το όρντινο έως το τέλος του γυρίσµατος. 

•Στήσιµο και άξονες. 

•Πώς στήνεται µια σκηνή, τι είναι η πρόβα, το blocking, ο άξονας, πώς βρίσκω το φως µου. 

•Παίζω για γενικό πλάνο, παίζω για κοντινό πλάνο. 

•Διαφορετικός τρόπος παιξίµατος. Που δίνουµε ενέργεια. 

•Σηµειολογία του πλάνου. Είδη πλάνων. 

•Μαθαίνω να παίζω κάθε µέρα διαφορετικές, χρονικά, σκηνές του σεναρίου. •Με το γκρουπάρισµα των σκηνών, καλούµαστε να παίξουµε σήµερα το φιναλε, αύριο την αρχή του έργου. 

•Ασκήσεις µε κάµερα. Το θέµα του καθρέφτη. 

•Ερµηνευτική ανάλυση ταινιών. 

•Βασικές αρχές σκηνοθεσίας κινηµατογράφου. 

*Οι βασικοί άξονες αυτοί θα αναλύονται κάθε φορά µέσα από συγκεκριµένα παραδείγµατα και ασκήσεις. Το µάθηµα είναι διαλογικό.

100€/ µήνα | Κόστος εγγραφής 15€ 

 

Έναρξη 7 Οκτωβρίου. Κάθε Σάββατο στις 11.00 - 14.00

Διάρκεια Σεµιναρίου 3 µήνες

 

Διδάσκει ο Σπύρος Μιχαλόπουλος

To Σεµινάριο απευθύνεται µόνο σε επαγγελµατίες ηθοποιούς, απόφοιτους και σπουδαστές δραµατικών σχολών και σε υποψήφιους σπουδαστές.

bottom of page